Publication
Title
Singlemedium- versus multimediacampagnes : invloed op impliciet versus expliciet geheugen, merkattitude en aankoopintentie
Author
Abstract
De intentie van deze studie is het introduceren van een alternatieve meetmethode om mogelijke synergie-effecten van multimediale reclamecampagnes vast te stellen. Door gebruik te maken van een impliciete geheugentest in combinatie met de gebruikelijke expliciete testen worden het bereik en de grenzen van het synergie-effect verkend.
Language
Dutch
Source (journal)
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten, 1996, currens
Publication
Houten : 2013
ISSN
1384-6930 [print]
1875-7286 [online]
Volume/pages
41 :2 (2013) , p. 104-121
ISI
000320629800001
Full text (publisher's version - intranet only)
UAntwerpen
Faculty/Department
Research group
Publication type
Subject
Affiliation
Publications with a UAntwerp address
External links
Web of Science
Record
Identifier
Creation 15.07.2013
Last edited 09.10.2023
To cite this reference