Title
|
|
|
|
Singlemedium- versus multimediacampagnes : invloed op impliciet versus expliciet geheugen, merkattitude en aankoopintentie
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
De intentie van deze studie is het introduceren van een alternatieve meetmethode om mogelijke synergie-effecten van multimediale reclamecampagnes vast te stellen. Door gebruik te maken van een impliciete geheugentest in combinatie met de gebruikelijke expliciete testen worden het bereik en de grenzen van het synergie-effect verkend. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Source (journal)
|
|
|
|
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten, 1996, currens
|
|
Publication
|
|
|
|
Houten
:
2013
|
|
ISSN
|
|
|
|
1384-6930
[print]
1875-7286
[online]
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
41
:2
(2013)
, p. 104-121
|
|
ISI
|
|
|
|
000320629800001
|
|
Full text (publisher's version - intranet only)
|
|
|
|
|
|