Title
Singlemedium- versus multimediacampagnes : invloed op impliciet versus expliciet geheugen, merkattitude en aankoopintentie
Author
Faculty/Department
Faculty of Social Sciences. Communication Sciences
Publication type
article
Publication
Houten ,
Subject
Economics
Mass communications
Source (journal)
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten
Volume/pages
41(2013) :2 , p. 104-121
ISSN
1384-6930
ISI
000320629800001
Carrier
E
Target language
Dutch (dut)
Affiliation
University of Antwerp
Abstract
De intentie van deze studie is het introduceren van een alternatieve meetmethode om mogelijke synergie-effecten van multimediale reclamecampagnes vast te stellen. Door gebruik te maken van een impliciete geheugentest in combinatie met de gebruikelijke expliciete testen worden het bereik en de grenzen van het synergie-effect verkend.
E-info
https://repository.uantwerpen.be/docman/iruaauth/3db01f/7815af4dcac.pdf
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=PARTNER_APP&SrcAuth=LinksAMR&KeyUT=WOS:000320629800001&DestLinkType=RelatedRecords&DestApp=ALL_WOS&UsrCustomerID=ef845e08c439e550330acc77c7d2d848
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=PARTNER_APP&SrcAuth=LinksAMR&KeyUT=WOS:000320629800001&DestLinkType=FullRecord&DestApp=ALL_WOS&UsrCustomerID=ef845e08c439e550330acc77c7d2d848
Handle