Title
|
|
|
|
Sociale media en oude routines : user-generated content in het Vlaamse televisienieuws over de Arabische Lente
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
welke mate hadden sociale media een invloed op de journalistieke berichtgeving over de Arabische Lente op de Vlaamse televisie? Aan de hand van een inhoudsanalyse van de nieuwsuitzendingen op de publieke televisiezender Eén en de commerciële zender VTM, aangevuld met interviews met buitenlandredacteurs van beide zenders, kijken we naar het gebruik van user-generated content als nieuwsbron in televisiejournalistiek. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Source (journal)
|
|
|
|
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten, 1996, currens
|
|
Publication
|
|
|
|
Houten
:
2013
|
|
ISSN
|
|
|
|
1384-6930
[print]
1875-7286
[online]
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
41
:3
(2013)
, p. 268-282
|
|
ISI
|
|
|
|
000324446100005
|
|
Full text (publisher's version - intranet only)
|
|
|
|
|
|