Title
|
|
|
|
Framing Google. De beeldvorming van online privacyschending in NRC Handelsblad en De Correspondent = Framing Google. The representation of online privacy violations in NRC Handelsblad and De Correspondent
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
it artikel presenteert de resultaten van een kwalitatieve framinganalyse van de berichtgeving over online privacyschending door Google door zowel een traditioneel journalistiek product, de krant NRC Handelsblad, als een alternatief, digitaal journalistiek platform, De Correspondent (N = 68). Hieruit komen twee duidelijk van elkaar te onderscheiden frames naar voren die het debat in beide nieuwsmedia uitmaken, namelijk keuzevrijheid en marktstructuur. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Source (journal)
|
|
|
|
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten, 1996, currens
|
|
Publication
|
|
|
|
Houten
:
2018
|
|
ISSN
|
|
|
|
1384-6930
[print]
1875-7286
[online]
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
46
:4
(2018)
, p. 350-363
|
|
ISI
|
|
|
|
000453343200006
|
|
Full text (publisher's version - intranet only)
|
|
|
|
|
|