Publication
Title
De hybride docent : een grensganger
Author
Abstract
Docenten bewegen zich in toenemende mate tussen werkveld en school in zogenoemde hybride leeromgevingen. Echter, deze verandering in de rol van ‘klassieke’ docent naar hybride docent gaat niet vanzelf. Het vraagt aanpassingen in samenwerkings- en didactische vaardigheden en in rollen. In dit artikel worden ervaringen gedeeld, opgedaan in twee en een half jaar implementatie van hybride leeromgevingen, en worden aanbevelingen gedaan aan docenten en organisaties over de begeleiding van docenten. De kernboodschap is: werken in een hybride omgeving is anders werken.
Language
Dutch
Source (journal)
Onderwijs en gezondheidszorg : vakblad voor opleiders in het gezondheidszorgonderwijs / Vereniging van Opleidingsinstituten voor Verplegende en Verzorgende Beroepen. - Lochem, 1977, currens
Publication
Lochem : De Tijdstroom , 2019
ISSN
0920-8100 [print]
1876-5793 [online]
Volume/pages
43 :7 (2019) , p. 22-25
Full text (publisher's version - intranet only)
UAntwerpen
Faculty/Department
Research group
Publication type
Subject
Affiliation
Publications with a UAntwerp address
External links
Record
Identifier
Creation 02.01.2020
Last edited 04.03.2024
To cite this reference