Title
|
|
|
|
De hybride docent : een grensganger
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
Docenten bewegen zich in toenemende mate tussen werkveld en school in zogenoemde hybride leeromgevingen. Echter, deze verandering in de rol van ‘klassieke’ docent naar hybride docent gaat niet vanzelf. Het vraagt aanpassingen in samenwerkings- en didactische vaardigheden en in rollen. In dit artikel worden ervaringen gedeeld, opgedaan in twee en een half jaar implementatie van hybride leeromgevingen, en worden aanbevelingen gedaan aan docenten en organisaties over de begeleiding van docenten. De kernboodschap is: werken in een hybride omgeving is anders werken. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Source (journal)
|
|
|
|
Onderwijs en gezondheidszorg : vakblad voor opleiders in het gezondheidszorgonderwijs / Vereniging van Opleidingsinstituten voor Verplegende en Verzorgende Beroepen. - Lochem, 1977, currens
|
|
Publication
|
|
|
|
Lochem
:
De Tijdstroom
,
2019
|
|
ISSN
|
|
|
|
0920-8100
[print]
1876-5793
[online]
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
43
:7
(2019)
, p. 22-25
|
|
Full text (publisher's version - intranet only)
|
|
|
|
|
|