Title
|
|
|
|
Op zoek naar innovatieve strategieën om legitiem te blijven in een context van hybridisering richting de markt : casestudy binnen de sociaal-culturele sector
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
Vooreerst wordt er in dit rapport dieper ingegaan op één van de actuele thema’s in de non-profit sector: vermarkting ofwel hybridisering richting de markt. Ten tweede wordt er aandacht besteed aan de geloofwaardigheid of legitimiteit van dergelijke hybride non-profitorganisaties. Ten slotte wordt gekeken naar strategieën die non-profitorganisaties toepassen om met effecten van hybridisering richting de markt op legitimiteit om te gaan. In deze casestudie wordt ingezoomd op de sociaal-culturele sector. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Source (series)
|
|
|
|
Working paper / CSI Flanders
|
|
Publication
|
|
|
|
Ghent
:
Ghent University
,
2019
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
61 p.
|
|
Full text (open access)
|
|
|
|
|
|