Title
|
|
|
|
Op zoek naar innovatieve strategieën om legitiem te blijven in een context van hybridisering richting de markt : casestudy binnen de welzijnssector
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
In dit rapport wordt vooreerst dieper ingegaan op één van de actuele thema’s in de non-profit sector: vermarkting ofwel hybridisering richting de markt. Ten tweede wordt er aandacht besteed aan de geloofwaardigheid of legitimiteit van dergelijke hybride non-profitorganisaties. Loopt een organisatie die hybridiseert richting de markt het risico om aan legitimiteit in te boeten? Ten slotte worden strategieën bekeken die non-profitorganisaties toepassen om met effecten van hybridisering richting de markt op legitimiteit om te gaan. In deze casestudie wordt ingezoomd op de welzijnssector. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Publication
|
|
|
|
Ghent
:
Ghent University
,
2019
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
65 p.
|
|
Full text (open access)
|
|
|
|
|
|