Title
|
|
|
|
Multiple baseline design
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
Het meten van effecten van leer- en opleidingsinitiatieven in de verpleegkundepraktijk is vaak moeilijk. Het Multiple Baseline Design maakt het wél mogelijk, ook als het aantal participanten klein is. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Source (journal)
|
|
|
|
TVZ : tijdschrift voor verpleegkundigen. - Utrecht, 1994, currens
|
|
Publication
|
|
|
|
Utrecht
:
De Tijdstroom
,
2021
|
|
ISSN
|
|
|
|
1380-3425
[print]
2468-1342
[online]
|
|
DOI
|
|
|
|
10.1007/S41184-020-0898-Z
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
131
:1
(2021)
, p. 52-53
|
|
Full text (Publisher's DOI)
|
|
|
|
|
|