Title
|
|
|
|
De aanpak van faalangst schoolbreed implementeren
| |
Author
|
|
|
|
| |
Abstract
|
|
|
|
Zou het kunnen dat heel wat ongemotiveerde leerlingen blokkeren door passieve faalangst? Hoe krijg je hen ‘back on track’? En wat doe je best als een overijverige (actief faalangstige) leerling panikeert en daardoor onder zijn of haar niveau scoort? We combineerden verschillende modellen, deden een casestudie in Mechelen (Busleyden Atheneum Pitzemburg) en kwamen tot een aantal verrassende resultaten. |
| |
Language
|
|
|
|
Dutch
| |
Source (journal)
|
|
|
|
Impuls voor onderwijsbegeleiding. - Leuven, 1991, currens
| |
Publication
|
|
|
|
Leuven
:
Acco
,
2021
| |
ISSN
|
|
|
|
1373-4318
| |
Volume/pages
|
|
|
|
51
:4
(2020-2021)
, p. 39-40
| |
Full text (publisher's version - intranet only)
|
|
|
|
| |
|