Publication
Title
De aanpak van faalangst schoolbreed implementeren
Author
Abstract
Zou het kunnen dat heel wat ongemotiveerde leerlingen blokkeren door passieve faalangst? Hoe krijg je hen ‘back on track’? En wat doe je best als een overijverige (actief faalangstige) leerling panikeert en daardoor onder zijn of haar niveau scoort? We combineerden verschillende modellen, deden een casestudie in Mechelen (Busleyden Atheneum Pitzemburg) en kwamen tot een aantal verrassende resultaten.
Language
Dutch
Source (journal)
Impuls voor onderwijsbegeleiding. - Leuven, 1991, currens
Publication
Leuven : Acco , 2021
ISSN
1373-4318
Volume/pages
51 :4 (2020-2021) , p. 39-40
Full text (publisher's version - intranet only)
UAntwerpen
Faculty/Department
Research group
Publication type
Subject
Affiliation
Publications with a UAntwerp address
External links
Record
Identifier
Creation 22.07.2021
Last edited 04.05.2023
To cite this reference