Title
|
|
|
|
Een heldere spiegel voor de student : de drie paradoxen van de starttoets lerarenopleiding
| |
Author
|
|
|
|
| |
Abstract
|
|
|
|
Om de kwaliteit van de lerarenopleidingen te verhogen introduceerde de Vlaamse Regering de starttoets, waaraan nieuwe studenten vanaf komend academiejaar verplicht deelnemen. Maar deze toets stuit vooralsnog op grote uitdagingen. |
| |
Language
|
|
|
|
Dutch
| |
Source (journal)
|
|
|
|
THeMa : tijdschrift voor hoger onderwijs & management. - Den Haag, 1994, currens
| |
Publication
|
|
|
|
Den Haag
:
Hobéon
,
2023
| |
ISSN
|
|
|
|
1380-7110
| |
Volume/pages
|
|
|
|
4
(2023)
, p. 35-39
| |
Full text (open access)
|
|
|
|
| |
Full text (publisher's version - intranet only)
|
|
|
|
| |
|