Title
|
|
|
|
Een heldere spiegel voor de student : de drie paradoxen van de starttoets lerarenopleiding
|
|
Author
|
|
|
|
|
|
Abstract
|
|
|
|
Om de kwaliteit van de lerarenopleidingen te verhogen introduceerde de Vlaamse Regering de starttoets, waaraan nieuwe studenten vanaf komend academiejaar verplicht deelnemen. Maar deze toets stuit vooralsnog op grote uitdagingen. |
|
|
Language
|
|
|
|
Dutch
|
|
Source (journal)
|
|
|
|
THeMa : tijdschrift voor hoger onderwijs & management. - Den Haag, 1994, currens
|
|
Publication
|
|
|
|
Den Haag
:
Hobéon
,
2023
|
|
ISSN
|
|
|
|
1380-7110
|
|
Volume/pages
|
|
|
|
4
(2023)
, p. 35-39
|
|
Full text (open access)
|
|
|
|
The author-created version that incorporates referee comments and is the accepted for publication version Available from 21.09.2024
|
|
|
Full text (publisher's version - intranet only)
|
|
|
|
|
|