Publication
Title
Een krachtige leeromgeving voor elke leerling
Author
Abstract
Het observeren van de eigen onderwijspraktijk vormt een waardevol vertrekpunt. Dat kan door middel van de observatiewijzer binnenklasdifferentiatie en de bijhorende gespreksleidraad, die Tom Smits en Els Tanghe naar aanleiding van hun onderzoek uit 2013-2015 en 2023 ontwikkelden. De toolbox met werkvormen voor binnenklasdifferentiatie en de toolbox diversiteitscompetenties kunnen bijkomende inspiratie bieden.
Language
Dutch
Source (journal)
OnderWijsTijd : praktijkblad voor innovatie in school. - Antwerpen, 2021, currens
Publication
Antwerpen : Gompel&Svacina , 2024
ISSN
2736-562X
Volume/pages
4 :1 (2024) , p. 28-31
Full text (publisher's version - intranet only)
UAntwerpen
Faculty/Department
Research group
Publication type
Subject
Affiliation
Publications with a UAntwerp address
External links
Record
Identifier
Creation 07.04.2024
Last edited 09.04.2024
To cite this reference