Publication
Title
De digitale kloof en/in elektronische dienstverlening : een catch-22?
Author
Abstract
Dit artikel onderzoekt hoe de digitale kloof en elektronische dienstverlening met elkaar verzoend kunnen worden in overheidsdienstverlening. Case studies in enkele Vlaamse en Nederlandse frontlijnorganisaties laten zien hoe in de praktijk omgegaan wordt met het vraagstuk van dienstverlening in de informatiemaatschappij. Conclusie is dat een multichannel- management toelaat om een inclusieve dienstverlening te realiseren, die zowel efficiëntiewinsten als hogere klanttevredenheid kan opleveren.
Language
Dutch
Source (journal)
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten
Publication
Houten : 2012
ISSN
1384-6930
Volume/pages
40:1(2012), p. 46-70
ISI
000301516400004
Full text (publishers version - intranet only)
UAntwerpen
Faculty/Department
Research group
Publication type
Subject
Affiliation
Publications with a UAntwerp address
External links
Web of Science
Record
Identification
Creation 24.04.2012
Last edited 06.05.2017
To cite this reference