Title
De digitale kloof en/in elektronische dienstverlening : een catch-22? De digitale kloof en/in elektronische dienstverlening : een catch-22?
Author
Faculty/Department
Faculty of Social Sciences. Political Sciences
Publication type
article
Publication
Houten ,
Subject
Mass communications
Source (journal)
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten
Volume/pages
40(2012) :1 , p. 46-70
ISSN
1384-6930
ISI
000301516400004
Carrier
E
Target language
Dutch (dut)
Affiliation
University of Antwerp
Abstract
Dit artikel onderzoekt hoe de digitale kloof en elektronische dienstverlening met elkaar verzoend kunnen worden in overheidsdienstverlening. Case studies in enkele Vlaamse en Nederlandse frontlijnorganisaties laten zien hoe in de praktijk omgegaan wordt met het vraagstuk van dienstverlening in de informatiemaatschappij. Conclusie is dat een multichannel- management toelaat om een inclusieve dienstverlening te realiseren, die zowel efficiëntiewinsten als hogere klanttevredenheid kan opleveren.
E-info
https://repository.uantwerpen.be/docman/iruaauth/510934/ba06e2c0efa.pdf
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=PARTNER_APP&SrcAuth=LinksAMR&KeyUT=WOS:000301516400004&DestLinkType=RelatedRecords&DestApp=ALL_WOS&UsrCustomerID=ef845e08c439e550330acc77c7d2d848
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=PARTNER_APP&SrcAuth=LinksAMR&KeyUT=WOS:000301516400004&DestLinkType=FullRecord&DestApp=ALL_WOS&UsrCustomerID=ef845e08c439e550330acc77c7d2d848
Handle