Publication
Title
De digitale kloof en/in elektronische dienstverlening : een catch-22?
Author
Abstract
Dit artikel onderzoekt hoe de digitale kloof en elektronische dienstverlening met elkaar verzoend kunnen worden in overheidsdienstverlening. Case studies in enkele Vlaamse en Nederlandse frontlijnorganisaties laten zien hoe in de praktijk omgegaan wordt met het vraagstuk van dienstverlening in de informatiemaatschappij. Conclusie is dat een multichannel- management toelaat om een inclusieve dienstverlening te realiseren, die zowel efficiëntiewinsten als hogere klanttevredenheid kan opleveren.
Language
Dutch
Source (journal)
Tijdschrift voor communicatiewetenschap. - Houten, 1996, currens
Publication
Houten : 2012
ISSN
1384-6930 [print]
1875-7286 [online]
Volume/pages
40 :1 (2012) , p. 46-70
ISI
000301516400004
Full text (publisher's version - intranet only)
UAntwerpen
Faculty/Department
Research group
Publication type
Subject
Affiliation
Publications with a UAntwerp address
External links
Web of Science
Record
Identifier
Creation 24.04.2012
Last edited 09.10.2023
To cite this reference